آیا میدانید پارکینگ طبقاتی چیست و ابعاد پارکینگ مکانیزه چقدر می باشد؟ قیمت فروش آن چقدر است؟ پارکینگ مکانیز به نام‌های دیگری مانند پارکینگ طبقاتی و پارکینگ هوشمند یا اسمارت نیز شناخته می شود. پلاس پارکینگ تولید کننده انواع پارکینگ هوشمند.

کاربرد پارکینگ طبقاتی

این نوع پارکینگ مناسب برای اماکنی است که شلوغی فراوان دارند و معمولا جای پارکینگ کمی دارند. مثل مراکز اداری و درمانی و مراکز شهری، فروشگا ها، بانک ها و... می توانند با سرمایه گذاری برای خرید پارکینگ مکانیزه ضمن حل معضل پارکینگ مراجعان، هزینه اولیه خود پارکینگ هوشمند را درآورده به علاوه به سودهی نیز برسند.

 

پارکینگ طبقاتی چیست؟ و ابعاد پارکینگ مکانیزه چقدر می باشد؟

 

پارکینگ طبقاتی چیست؟ و ابعاد پارکینگ مکانیزه چقدر می باشد؟[/caption]

پارکینگ طبقاتی چیست

کارکرد این پارکینگ هوشمند تا حدودی نزدیک به عملکرد چرخ و فلک های شهر بازی است با این تفاوت که ما یک شعاع حرکت دایره نداریم و شعاع بیضی در حرکت داریم. و هرگاه یک کفه در پایین دستگاه، روبروی رمپ آن قرار می گیرد. و ماشین روی آن رفته و ماشین را می چرخاند و به بالا  می برد و کفه بعدی روبروی رمپ ورودی قرار می گیرد. و به این ترتیب ماشین بعدی می تواند وارد یا از پارکینگ خارج شود و این روند بسته به ظرفیت پارکینگ مکانیزه قابل تکرار است.

ابعاد پارکینگ مکانیزه چقدر می باشد؟

ابعاد پارکینگ مکانیزه به گونه ای است که فقط 30 متر مربع به زمین نیاز دارد و در ظرفیت های 8 - 10 - 12 - 14 -16 ساخته می شود.

مشخصات فنی پارکینگ مکانیزه روتاری یا چرخشی

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و قیمت پارکینگ مکانیزه با ما تماس بگیرید.