آسانسور خودرو بر جایگزین رمپ‌های پر دردسر در ساختمان‌ها هستند و قابلیت این را دارند که خودروها را بین طبقات به صورت عمودی جابجا کنند.

آسانسور خودرو بر امروزه در ساختمان‌های که شیب رمپ خیلی تند دارند و خودروهای شاسی‌بلند در آنها گیر می‌کنند و یا امکان تعریف رمپ در ساختمان به دلیل سطح اشغال بالا وجود ندارد، یا برای انتقال مستقیم خودرو در انبارها می‌توانند راه حل خوبی باشد.

آسانسور خودرو بر می‌توانند به تنهایی یا در کنار پارکینگ مکانیزه در تامین پارکینگ بیشتر برای ساختمان شما راهگشا باشند.

 آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

لیست قیمت آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

یکی از سیاست‌های صادقانه پلاس پارکینگ در زمینه‌ پارکینگ مکانیزه و یا بالابر خودرو  این است که، یک حدود قیمت از محصولات بالابر خودرو و یا پارکینگ مکانیزه را در سایت‌ https://plus-parking.com درج می‌کند.

اما همانطور که خودتان می‌دانید متاسفانه در کشور ما قیمت‌ها پایداری چندانی ندارد و مدام دست‌خوش تغییر هستند.

در بحث پارکینگ مکانیزه و بالابر خودرو، قیمت فولاد و البته دلار تاثیر قدرتمندی دارد و تغییر هر کدام از پارارمترهای فوق می‌تواند در حدود این قیمت تاثیر داشته باشد.

به همین دلیل در صورتی که نیاز به یک بالابر خودرو یا آسانسور خودروبر و یا پارکینگ مکانیزه دارید حتما با شماره 09120536138 سعید فرجی تماس حاصل فرمایید تا کارشناس ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

قیمت‌های ذیل  در تاریخ 1399/8/1 قید گردیده است. و هیچ ضمانتی بابت تامین با قیمت‌های ذیل در زمان درخواست مشتریان عزیز به دلیل نوسانات رایج در کشورمان ایران وجود ندارد.

لیست قیمت انواع آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو

*قیمت‌های فوق فقط مربوط به خرید خود دستگاه می‌باشد. و تحویل درب کارخانه است. دستمزد نصب، حمل و جرثقیل  برحسب شهر و شرایط محل نصب جداگانه محاسبه می‌گردد.

**امکان آموزش نصب به شرکت‌های نصاب آسانسور مورد اعتماد خودتان در محل کارخانه و به صورت رایگان نیز وجود دارد. شرکت پلاس پارکینگ امکان ارائه آسانسورهای خودروبر با محل نصب جک وسط و یا جک بقل که معمولا برای ارتفاع های بیش از 4.5 متر استفاده می‌شوند، را هم دارد.

که در این موارد برحسب اطلاعات دریافتی از مشتری مانند کورس جابجایی، ظرفیت حمل، دارای کابین یا بدون کابین، سختی نصب، تعداد ایستگاه‌های توقف و... استعلام قیمت تقدیم مشتری می‌گردد.

آسانسور خودرو بر بر اساس موارد زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  1. کورس حرکتی
  2. نوع و محل نصب جک
  3. ظرفیت تحمل بار
  4. با کابین یا بدون کابین
  5. شرکت سازنده

مشاوره و راهنمایی در انتخاب آسانسور خودروبر پارکینگ

کارشناسان پلاس پارکینگ با توجه با ارتباط مستقیم با مشتریان و  تولید کنندگان و بررسی فنی شرایط نصب در پروژها یکی از این چهار مدل آسانسور خودرو بر را به شما مشتریان عزیز معرفی می‌کند.

سعی ما این است که مشاوری صادق و صبور برای شما مشتریان عزیز باشیم. همین حالا برای مشاوره خرید انواع پارکینگ طبقاتی مکانیزه و آسانسور ماشین با ما تماس گیرد.

09120536138 سعید فرجی

انواع مدل آسانسور خودرو بر یا بالابر ماشین

  • آسانسور خودروبر مدل D

این آسانسور خودرو بر از یک صفحه متحرک و دو ستون تشکیل شده است. این مدل ساده‌ترین نوع و البته ارزان‌ترین  بالابر خودرو می‌باشد که می‌تواند در برخی پروژه‌ها راه‌گشای خوبی باشد.

البته باید یادآور شویم که مدل خودرو بر در واقع یک مدل پارکینگ مکانیزه است ولی می‌توان برای آن کاربری آسانسور هم در نظر گرفت ولی سطح استاندارد پایینی دارد.

البته با اضافه کردن برخی ابزارآلات مکانیکی می‌توان ایمنی آن را افزایش داد و یا حتی در مکان‌هایی آنها را نصب کرد که تردد افراد در زیر آن انجام شود.

آسانسور خودروبر مدل D

ابعاد آسانسور خودروبر نوع D

ابعاد آسانسور خودروبر نوع D

مشخصات فنی بالابر خودرو (آسانسور خودرو بر) نوع D

مشخصات فنی بالابر خودرو (آسانسور خودرو بر) نوع D

 

  • آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

این آسانسور خودروبر از چهار ستون و یک صفحه تشکیل شده است. این مدل برای ارتفاع‌های محدود و یک طبقه و با ارتفاع حداکثر 2.5 متر بهترین گزینه می‌باشد.

زیرا استحکام و ایمنی بسیار بالاتری به نسبت مدل بالابر خودرو مدل  D دارد و هم نسبت به سایر مدل‌های خودرو بر قیمت مناسب‌تری دارد.

لازم به یادآوری است که این آسانسور خودرو بر هم در واقع یک پارکینگ مکانیزه دبل غیرمزاحم دفنی  یا  PIT PARKING  هست، و برای کاربری بالابر خودرو هم قابلیت استفاده دارد.

از نظر مشخصات فنی هم بسیار نزدیک به آسانسور خودرو بر نوع  D  است. که در بالا اطلاعات اجمالی درباره آن ارائه شد.

اندازه آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو نوع C

  • آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل B

آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل B

خودروبر نوع  B در دسته‌بندی سیزر و یا  قیچی بالابر خودرو قرار می‌گیرند. این جک‌های بالابر خودرو یک روش استاندارد در مورد جابجایی خودرو و بارهای سنگین هستند که روش پذیرفته شده‌ای در دنیا در خصوص جابجایی خودرو در محور عمودی می باشد.

این آسانسور خودروبر که نیرو محرکه خود را از هیدرولیک دریافت می‌کند. دارای استاندارد و ایمنی بالایی در زمینه آسانسور خودروبر می‌باشد.

مشخصات فنی آسانسور ماشین یا بالابر خودرو مدل B

مشخصات فنی آسانسور ماشین یا بالابر خودرو مدل B

** البته بالابر خودرو نوع B برحسب موارد ذیل، دارای مدل‌های متفاوتی می‌باشد که جهت راهنمایی بیشتر لطفا با مشاور پلاس پارکینگ با شماره 09120536138 سعید فرجی تماس بگیرید.

  • کورس حرکتی
  • نوع کفی پالت
  • با کابین یا بدون کابین
  • ظرفیت وزنی مختلف

 

  • آسانسور خودروبر یا بالابر خودرو مدل A

این مدل آسانسور خودرو بر از نظر کارکرد مشابه نوع B از مدل سیزر یا  قیچی بالابر خودرو می‌باشد. و دارای کیفیت بالا در ساخت و سیستم کنترل خوب و دقتی عالی است.

و تفاوت فنی زیادی با نمونه آسانسور مدل  B ندارد. تفاوت اصلی آنها در شرکت سازنده بالابر خودرو می‌باشد. که هر دو ایرانی هستند. فقط در بحث قیمت، نحوه شیلد بندی و برخی از خدمات این دو شرکت تفاوت‌هایی با هم دارند.

که شرکت پلاس پارکینگ نمایندگی فروش هر دو شرکت را دارد و کارشناس پلاس پارکینگ برحسب نیاز مشتری و آشنایی با توانمندی و محدودیت‌های این دو شرکت، یکی از آنها را به عنوان تامین کننده به مشتری، معرفی می‌کند.

[caption id="attachment_420" align="aligncenter" width="960"]آسانسور خودرو بر یا بالابر خودرو مدل A این مدل از آسانسورهای خودرو را می‌توان به جرات به عنوان یک رقیب قدرتمند برای نمونه خارجی معرفی کرد زیرا کیفیت و مهندسی ساخت بالایی در ساخت و مونتاژ این آسانسور خودرو بر لحاظ شده است.[/caption]

نمونه کارهای نصب شده از آسانسور خودرو بر و یا بالابر خودرو در ایران

نمونه کارهای نصب شده از آسانسور خودرو بر و یا بالابر خودرو در ایران