گروه صنعتی پلاس پارکینگ

گروه صنعتی پلاس پارکینگ، یک برند فعال در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای انواع پارکینگ مکانیزه طبقاتی است. این مجموعه که حاصل ترکیب دو گروه قدرتمند در حوزه صنعت ایران می باشد، شروع به فعالیت نموده است.

1- شرکت ماشین سازی مبتکران

فعال در زمینه تخصصی ساخت انواع ماشین‌آلات صنعتی و خصوصا پارکینگ مکانیزه

2- گروه بازرگانی بازار صنعت ایران

پیشرو در بازرگانی و تجارت الکترونیک در بخش صنعت ایران

گروه صنعتی پلاس پارکینگ، با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر دانش و خلاقیتی که بارها اثبات کرده‌ایم و با امید به همت و پشتکار خودمان، کنار یکدیگر جمع شده‌ایم تا بتوانیم با تکیه بر اصول کار گروهی و اجرای تخصصی حوزه‌های فعالیت، در صنعت پارکینگ منطقه، نامی درخشان بر جای بگذاریم.

و محصولاتی کارا، با دوام و با قیمت مناسب در حوزه انواع پارکینگ مکانیزه و پارکینگ طبقاتی، به بازار‌های منطقه معرفی کنیم.

ما مدعی نیستیم که در ایران یا خاورمیانه اولین تولید کننده پارکینگ های طبقاتی و مکانیزه یا بزرگترین تولید کننده پارکینگ هستیم بلکه می‌گویم بوسه می‎زنیم بر دست همکارانی که با زحمت و تلاش فراوان زودتر از ما برای اجرای پروژه‎های پارکینگ اقدام کرده اند و موفق هم شده‎اند و انشالله خداوند درتمام مسیر یار و همراهشان باشد.

اما ما نیز یک تولید کننده پارکینگ مکانیزه هستیم که قصد داریم خلاقیت را در ساخت و تعهد را در خدمات پس از فروش، و کسب رضایت مشتری را در سراسر مسیر حرکت، سرلوحه کار خویش قرار دهیم و به سمت هدف بزرگ خود (که تبدیل شدن به یکی از سه برند معتبر پارکینگ مکانیزه در دنیا  است)، قدم برداریم.

ویژگی اصلی محصولات ما در پلاس پارکینگ این است که تولید داخلی است و قطعات آن وارداتی نیست در نتیجه وابستگی و کسری قطعات ندارد. (علت تعطیلی اکثر شرکتهای سازنده پارکینگ مکانیزه در ایران در واقع همین کسری قطعات وارداتی میباشد).

گروه صنعتی پلاس پارکینگ، عده‌ای صنعتگر  می‌باشند که با تخصص‌های متفاوت در کنار یکدیگر جمع شده‌ایم و یک طراحی و مهندسی معکوس از پروژه‌های پارکینگ مکانیزه اجرا شده در دنیا را مدل سازی کرده‌ایم.

بر روی تک‌تک قطعات آن تحلیل و تفکر کرده‌ایم، بارها ساخته‎ایم و شکست خورده‌ایم، موارد را بهینه‌تر کرده‌ایم تا در نهایت موفق شده‌ایم که یک محصول پارکینگ مکانیزه صنعتی‌، کارا، با دوام و بدون وابستگی ارائه دهیم.

اولین محصولی که شرکت پلاس پارکینگ با موفقیت تولید و به بهره‌برداری رساند، پارکینگ مکانیزه روتاری یا چرخ و فلکی بود. که در شهرهای اراک، تهران نصب نموده است.

و امروز با توجه به این پشتوانه و با اجرای چندین پروژه در زمینه پارکینگ مکانیزه در شهرهای تهران، اراک، رشت (پروژه های اجرا شده پلاس پارکینگ) مدعی هستیم که یکی از خلاق‌ترین تولید کنندگان پارکینگ در ایران هستیم که می توانیم محصولی خوب و با دوام را معرفی کنیم و هر نوع ضمانت و تعهد برای آسودگی خیال مالک لازم باشد برای صحت کار و تضمین محصول خود، خواهیم داد.

حتی با اطمینان، این تضمین را در قرارداد خواهیم داد که در صورت ایراد فنی محصول ما و عدم کارکرد متناسب، به صورت کامل تمام هزینه‌های مالک قابل عودت باشد. ما با نهایت آسودگی خاطر این تضمین را خواهیم داد، زیرا به تخصص، تجربه و محصول خود ایمان داریم.

ما در این برگه با فرصتی محدود و شاید هم به شکلی غیر متعارف، به معرفی خود با صداقت کامل پرداختیم. و ویژگی‌های گروه خود، روش کار، محصول و اهدافمان را شرح دادیم و همچنین آمادگی خود را برای ارائه مشاوره کامل برای تمامی مراحل رفع کسری پارکینگ و تامین پارکینگ مکانیزه که شامل موارد ذیل می باشد، اعلام می داریم.

  • گرفتن مجوز
  • امکان سنجی
  • برآورد قیمت
  • ارائه نقشه
  • تاییدیه شهرداری
  • تاییدیه استاندارد
  • تاییدیه آتش نشانی
  • ساخت و نصب و بهره برداری طولانی و درست

و این اطمینان را به همه عزیزان می دهیم که از همکاری و انتخاب پلاس پارکینگ پشیمان نخواهید شد و خود شما، مجموعه پلاس پارکینگ را جهت رفع کسری پارکینگ و تامین پارکینگ مکانیزه طبقاتی به دیگران توصیه خواهید کرد.

به امید روزهای طلایی

 باتشکر

نجفی مدیر عامل

شرکت ماشین سازی مبتکران