قیمت فروش و هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه طبقاتی یکی از سوالاتی است که بیشتر مشتریان از ما می پرسند.

آیا میدانید پارکینگ مکانیزه طبقاتی چیست؟ آیا میدانید قیمت فروش پارکینگ مکانیزه طبقاتی چقدر است؟ آیا میدانید چه شرکتی در ایران ساخت پارکینگ مکانیزه طبقاتی را انجام میده؟

قیمت فروش و هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه طبقاتی قیمت فروش و هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه طبقاتی[/caption]

 

هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه و لیست قیمت پارکینگ طبقاتی

لیست قیمت پارکینگ مکانیزه

 

پارکینگ مکانیزه طبقاتی

پارکینگ مکانیزه طبقاتی نوعی پارکینگ است که ویژه زندگی های مدرن و روزمره امروزی طراحی شده است.

زندگی امروز موارد بهینه را می طلبد ابزارهایی را خواستار است که در همه ابعاد حساب شده باشند ابعاد و فضای کمی را اشغال کنند و کارکرد طولانی داشته باشند قابلیت جابه جایی داشته باشند و ایمن باشند.

در فضای شهری امروز پارک کردن ماشین با توجه به ضریب افزایش ثابتی که هر روز دارند و خیابان های که درحالت  عادی تردد در آنها سخت است دنبال جای پارک گشتن و عقب و جلو کردن خیلی سخت و اعصاب خورد کن شده است.

حل معضلات جای پارک خودرو

پیشنهاد های زیادی برای حل این نوع معضلات جای پارک وجود دارد مثل پارکینگهای بتنی طبقاتی ولی این نوع پارکینگ ها قابل اجرا در سطح وسیع هستند و باید تعداد طبقات آنها بالا باشد تا توجیه اقتصادی داشته باشند و نهایت توی هر خیابان اصلی و بزرگ توی بهترین حالت یک پارکینگ نصب کنند.

قیمت فروش و هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه طبقاتی

 فکر کن شما محل مورد نظرت برای مراجعه سر خیابان باشه و پارکینگ وسط خیابان یا ته اون باشه  خودش یه مشکله اما این مشکل رو پارکینگ هایی که شرکت ماشین سازی مبتکران آستانه به مدیریت مهندس حمید نجفی طراحی کرده و ساخته که ما شرکت هوشمند سازان گشایش با مدیریت و اجرای سعید فرجی،  سیستم اتوماسیون و الکتریکال آن رو طراحی واجرا کرده ایم، حل کرده است.

مساحت پارکینگ طبقاتی مکانیزه

این پارکینگ ها در فضای سی متر مربع (یعنی یه فضای۵★۶) نصب میشه پس توی هر خیابون شلوغ  میشه از اون سر خیابون ته خیابون و وسط اون باشه یا در حقیقت کنار هر اداره یا مرکز درمانی و هر جایی پر تردد چند دستگاه از اون رو نصب کرد.

در یه فضای سی متر مربعی که نهایت دو تا ماشین کنار هم توش جا میشه  (بسته به ظرفیتی که  سفارش میدین1۰ یا ۱۲ یا۱۴ ماشین رو پارک کنید )

پارکینگ چرخ و فلکی

این پارکینگ ها مکانیزه عملکردی مثل چرخ و فلک های شهر بازی دارند و وقتی یه ماشین روی کابین های اون سوار میشه پارکینگ یه گردش بیضوی شکل داره و اون ماشین رو بالا میبره و ماشین بعدی رو میتونین توی کابین بعدی اون پارک کنید یا از اون پیاده کنید.

با این مکانیزم میشه تو فضای کم با هزینه بسیار کم به نسبت پارکینگهای بتنی ماشین ها رو کنار خیابون یا توی زمین تنگ افتاده یا قوارهای پشت خیابان  اصلی رو به عنوان پارکنگ استفاده کرد.

قیمت فروش و هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه طبقاتی

نحوه قیمت گذاری این پارکینگ ها بر اساس کابین هست و به ازای هر کابین قیمت 65 میلیون تا 80 میلیون رو اعلام می کنند که به تیپ دستگاه مصالح و آپشن های در خواستی از طرف مشتری بستگی دارد. (قیمت برای سال 1398 می باشد.)

درآمد زایی پارکینگ مکانیزه طبقاتی

درآمد زایی این پارکینگ ها در مکان های پر تردد فوق العاده است برای خیابان های که تجاری بالایی دارند هم بسیار ارزشمنده چون میشه با یه دهنه دو متری برای تردد و در پشت ساختمان این مدل پارکینگ رو بدون مزاحمت نصب کرد و ضمن استفاده از فضای تجاری با ارزش گیر شهرداری برای تامین پارکینگ ملک رو بر طرف کرد.

 پس اگر شما یه سرمایه گذاری یا ملک بد قداره تو امکان پر تردد داری که نمیشه باهاش ساختمان یا مغازه درست کرد که با ارزش باشه یا یه زمین در قواره های پشت خیابان ها پر تردد داری با ما تماس بگیرید تا بطور رایگان در هر نقطه ایران و جهان براتون ملکتون رو ارزیابی و امکان سنجی و سودآوری احتمالی روبراتون بررسی کنیم.

و در صورت صلاحدید براتون این مدل پارکینگ رو نصب کنیم تا ضمن اینکه کار بندهای خدا رو راه می ندازیم به یه سود آوری قابل توجه نیز برسید درآمد های که در صورت جایابی درست معمولا پایدار هم هستند.