قیمت پمپ هیدرولیک بستگی به نوع کاربری پمپ هیدرولیک، قدرت و نوع برند آن دارد.

قیمت پمپ هیدرولیک

تعریف کلی پمپ هیدرولیک پره ای :

نوع دیگر پمپ های جابجایی مثبت، پمپ های پره ای می باشند. این نوع پمپ ها کارآیی و موارد استفاده زیادی دارند و دارای بازده حجمی بالا می باشند.

فروش پمپ هیدرولیک

به طور کلی پمپ های پره ای به عنوان پمپ های فشار متوسط در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

از مزایای این پمپ ها سر و صدای کاری پایین آنها است.

پمپ های پره ای را با انجام یکسری تغییر ات، به صورت پمپ های جابجایی متغیر ساخته که در نتیجه راندمان آنها افزایش می یابد.

برای دریافت قیمت پمپ هیدرولیک با ما تماس بگیرد.

[caption id="attachment_70" align="aligncenter" width="300"]قیمت پمپ هیدرولیک قیمت پمپ هیدرولیک[/caption]

اساس کارکرد پمپ پره ای :

در نیم دور اول چرخش محور با افزایش حجم فضای خالی وایجاد یک خلاء نسبی باعث کاهش فشار در محفظه مکش ورودی پمپ و بالطبع پر شدن آن از سیال می شود. در نیم دور دوم با کاهش حجم محفظه، سیال با فشار از طرف دیگر به مجرای خروجی رانده می شود.

این پمپها بصورت منفرد و دوبل (موازی یا سری) در دسترس هستند. این گروه از پمپها دارای ساختار کارتریجی هستند که در صورت بروز اشکال در ساختمان پمپ بدون جدا کردن از خط هیدرولیک قابل تعمیر می باشند.

نوع پره ای جابجایی متغیر و مجهز به سیستم جبران کننده فشار می باشند. در این پمپها با امکان تغییرات آنی در حجم جابجایی (بر اساس نیاز مدار هیدرولیکی) مصرف انرژی کاهش و بازده کلی افزایش می یابد.

هیدرولیک صوفی

نوع پره ای جابجایی متغیر و مجهز به سیستم جبران کننده فشار مکانیکی می باشند.در این پمپها با امکان تغییرات آنی در حجم جابجایی (بر اساس نیاز مدار هیدرولیکی)مصرف انرژی کاهش و بازده کلی افزایش می یابد. این گروه از پمپ ها با داشتن پلیت های توزیع جبران کننده محوری هیدرواستاتیک باعث کاهش استهلاک اجزاء و بهبود راندمان حجمی می شوند.

برای دریافت قیمت پمپ هیدرولیک با ما تماس بگیرد.
نوع پره ای جابجایی متغیر و دارای تنظیم کننده فشار مستقیم می باشند. این گروه از پمپها با داشتن پلیتهای توزیع جبران کننده محوری هیدرواستاتک باعث کاهش استهلاک اجزاء و بهبود راندمان حجمی می شوند.