در دنیای امروز موضوع فضای پارک به یک مساله مهم تبدیل شده است. به همین دلیل برای راحتی در پارک و فضای پارک بیشتر، طراحی پارکینگ های انعطاف پذیر که قابلیت جابجا شدن را داشته باشند مطرح شد، ساخت پارکینگ هیدرولیکی می تواند مشکل کمبود جا را برای خودروها بر طرف نماید.

پارکینگ اسانسوری معمولا دو یا سه طبق هستند ظرفیت این پارکینگ ها حداکثر دو یا سه ماشین است. پارکینگ اسانسوری معمولا وزن حدود سه تن را می توانند تحمل کنند. سیستم هیدرولیکی، این نوع پارکینگ ها به این شکل است که جک ها از بقل متصل می شوند. مقدار فضایی که برای نصب و راه اندازی این سیستم نیاز است حدود ۳الی۳/۵ متر است. البته این ابعاد را می توان با توجه به فضای موجود کمتر کرد.

پمپ و پاوری که برای این دستگاه استفاده می شود از جنس ایتالیایی و جک ها از جنس ترک یا رومانی هستند. سیستمی که  این دستگاه را کنترل می کند عملکردش به صورت وایرلستی است. موتور و پمپ معمولا بی صدا کار می کند. عملکرد این دستگاه به نحوی است که ماشین روی پالت قرار می گیرد، دستگاه به سمت بالا حرکت می کند، و ماشین بعدی هم زیر ماشین بالایی قرار می گیرد. ارتفاع لازم  برای نصب سه متر الی سه و نیم است. البته بستگی به ارتفاع ماشین هم دارد مثلا اگر قرار باشه دوتا لنکروز روی هم قرار گیرند حدو ۴الی ۵/۴متر نیاز است.

پارکینگ هیدرولیکی دو طبقه

پارکینگ هیدرولیکی دو طبقه ظرفیت تنها دو ماشین را دارد، ابعاد و ارتفاع این نوع پارکینگ ها معمولا استاندارد است. اما شما می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید برای نصب، ابعاد و ارتفاع پارکینگ هیدرولیکی را تغییر دهید.

تصویر مرتبط

طراحی پارکینگ طبقاتی هیدرولیکی

شما می توانید برای طراحی پارکینگ طبقاطی خود از طریق شماره تلفن های موود در سایت با شرکت پلاس پارکینگ تماس بگیرید و به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. شرکت ما بهترین تکنسین ها را برای اندازه گیری محل نصب پارکینگ، به محل مورد نظر اعزام می کند، تکنسین هم با بررسی محل نصب پارکینک و اندازه گیری ابعاد آن شروع به ساخت می کند و به مدت ۱۰ روز کاری زمان می برد تا آماده تحویل شود.

تصویر مرتبط

مزیت پارکینگ هیدرولیکی

  • ظرفیت بیشتر پارکینگ اسانسوری به نسبت پارکینگ ثابت
  • نصب و راه اندازی سریع و کاربری آسان
  • قابل اجرا در هر مکان همچنین سطح کمی را اشغال می کند.

تصویر مرتبط

سرویس و نگهداری پارکینگ هیدرولیکی

سرویس و نگهداری پارکینگ هیدرولیکی به عواملی نظیر ابعاد پارکینگ، نوع پارکینگ، تعداد طبقاط پارکینک و موقعیت جغرافیایی پارکینگ بستگی دارد. نکته قابل توجه این است برای افزایش راندمان دستگاه نیاز به سرویس دوره ای یا سالیانه است.

تصویر مرتبط

هزینه ساخت پارکینگ طبقاتی

قیمت بالابر ماشین پارکینگ ساخت پارکینگ هیدرولیکی طبقاتی به تعداد طبقات بستگی دارد مثلا قیمت پارکینگ مکانیزه دو طبقه کمتر از پارکینگ سه طبقه است، شما می توانید برای کسب اطلاع از لیست قیمت ها با شرکت پلاس پارکینگ تماس بگیرید. البته قیمت پارکینگ هیدرولیکی با توجه به نرخ عرض متغیر است.

شرکت پلاس پارکینگ آمادگی ارائه خدمات در زمینه طراحی، اجرا و بهره برداری از  انواع پارکینگ مکانیزه و پارکینگ هوشمند، طراحی، تولید و نصب انواع پارکینگ طبقاتی هوشمند را دارد.